24 December

Godmorgon alla finingar! Idag är det julafton och det har väl ingen missat,haha! jag ska hämta Ricky nu och jag vet inte om Tina ska med på vägen hem,får kolla detta. Fanny är sjuk och ligger i soffan,men jag hoppas att hon piggnar till vad det lider.

Det blir inte mycket bloggande mer idag och jag önskar er alla en riktigt god jul med familj och vänner =D
1 Jeanette:

skriven

God Jul! Ha nu en riktigt mysig dag med mat och klappar:)

2 Natalie:

skriven

God Jul :)

3 Felicia:

skriven

God jul ! :)

4 Nathalie:

skriven

god jul:)

5 Maria:

skriven

God jul! :D

6 Marina:

skriven

God Jul! :D

7 AMYAH:

skriven

God Jul!:)

8 Pinglan:

skriven

Ena riktigt God Jul på er allla också!!!

Hunden och jag är lite halvisolerade och knaprar piller mot nån parasit som tog sig in i mig via en smittad mygga i Grekland. Tacka vet jag Thailand. Kram

9 Carina:

skriven

God Jul fina Cilla!:)Kraaaaaaaaaaaaaaaam!

10 Julia Krantz:

skriven

God Jul Cilla!!

11 Lena:

skriven

God fortsättning på julen....kramar

12 Nathalie:

skriven

tack detsamma<3 fick du något fint i julklapp?:)

13 Jeanette:

skriven

Sv: Jo tack, vi hade allt en mysig dag igår. Hoppas eran dag blev lyckad:)

14 dalkullan:

skriven

God fortsättning och hoppas alla kryat på sig



kram

15 Cilla:

skriven

Sv till pinglan:

Men usch då vad du råkat ut för tråkigheter. Du kanske skulle sammaställa hela år 2011 med allt som du vart med om. =b

Hoppas du haft en bra jul trots parasiten.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: