Äntligen ledigt

Hallå alla snöggingar! Har ni fullt upp i julrushen? Det första jag ska göra är att ha sovmorgon i morn. Sen ska jag släpa mig till kaffebryggaren,ta en kopp,släpa mig tillbaka till sängen och ligga där och kolla dumburken..tills det behagar frun att gå upp. På eftermiddagen ska jag köra Fanny till Överby för att köpa julklappar. Efter det, hem och göra godis.

Men,idag ska jag inte göra nått än vad jag vet. Innan jag kom hem från jobbet tog jag en sväng till tvätthallen så pärlan fick sig ett julbad. Dammsög och skrubbade runt inne i den oxå..gött gött!

Nu..KAFFE!
1 Julia Krantz:

skriven

Låter som en perfekt mysig dag,

jag fick också ligga och dra mig lite idag..

för jag var nämnligen inlåst i huset!

2 jeffä:

skriven

Låter som en perfekt dag! :)

3 Kicki11:

skriven

Jasså , du har bytt bloggportal ??? Det ser fint ut.



Hoppas att din dag har varit bra.

4 jeffä:

skriven

Oj :) mäktigt!!:) DÅ ÄR DEN RIKTIG SNYGG MED ANDRA ORD HEHE :D

5 jeffä:

skriven

Haft en tinker förut! Men jag var för lång, så han blev för liten för mig. Väldigt synd, för han var också snygg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: