Fjärde Ljuset i Advent

      

Julen nalkas i advent,
och vårt fjärde ljus blir tänt.
På Guds lille son vi tänker,
när de fyra ljusen blänker.
Godmorgon alla sockertoppar! Det är SNÖ på backen,men kommer det en vindpust så är det borta =(   Idag ska jag se om jag kan hitta en pytte pytte pytte liten gran. Vi har inte plats med en stor i år..snyft! Det är pga att vi köpte en två sittssoffa,vilket vi behövde för att vi är många. Förut var det först till soffan fick sitta,haha! Menmen,ska kanske ta och ringa till syster1 och höra om jag kan nalla en i deras skog =D

ÄR NI KLARA MED ALLA JULKLAPPAR?  Jag har några kvar som jag ska ut i veckan och fixa,sen är det klart.

Nu ska jag ut med odjuret en sväng..ses sen

1 Jeanette:

skriven

Sv: Tack så jättemycket och jag säger detsamma om din blogg:) Skönt med en nystart tycker jag.

2 Jeanette:

skriven

Sv: Precis...jag kan ju välja själv vilka annonser jag vill ha:)

3 Petra:

skriven

Gud va jag älskar din tavla du har i köket...

Så snygg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: