Klapparna





Gårdagen var hur mysig som helst,kunde inte bli bättre. Förväntansfulla ungdomar..när ska vi dela ut julklappar,frågade Ricky säkert 10ggr,hehe! God mat och lyckliga barn är det bästa. Kvällen avslutades med att jag, Tina och Fanny kollade på Tomten är far till alla barnen. En liten tradition och den är lika rolig än.=D

Här får ni se några av julklapparna jag fick...visar inte allt,hehe!
  
Den här skylten fick jag av Tina =D

   
Smyckena från Fanny =b

 
Och detta roliga från Ricky.=D

Sen fick jag lite fina saker utav gubben...MEEEN det tänker jag inte visa på bloggen ;)
1 tina:

skriven

tack själv mamma :D bästa!!<3

2 Cilla:

skriven

Sv Tina:

<3

3 Anna:

skriven

vilka fina klappar :D



svar: ja helt fel är den inte :):)hihi

4 Julia Krantz:

skriven

älskar skylten du fick av Tina! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: