M.E store


Klickade hem en ring som jag suktat efter länge. Satt igår kväll och kikade runt lite och såg att det var rea. 114kr med frakt är helt ok.  M.E store

Idag gick jag upp före fan..nu är jag trött. Det är rätt gött att jobba när alla sover,det är mörkt och tyst ute. I morn ska jag upp lika tidigt. Måste få undan en del innan veckan är slut..eller innan helgen rättare sagt. Jag vill INTE jobba på nyårsafton,nopp! Då ska jag gå runt och se glammig ut =b
1 Jeanette:

skriven

Fin:)

2 Bella Davis:

skriven

Ja då det gjorde jag allt :)

Jasså vad härligt ;) har du haft en bra dag annars då? Kram :)

3 Petra:

skriven

Snygg.. Älskar sira ringar. Det är bara trist att de fastnar överallt nu på vinntern med stickade tröjor, handskar osv..

4 Malin:

skriven

Klart du ska göra det, ledig och lyxig ;-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: