nelly


Tjahapp! Då har jag vart inne hos nelly och beställt lite kul saker. Behövde ett par kilklackar och dom här blir perfekt.

Kvällen har spenderats i soffan som en övergödd halvdö ko. Åt mat hos far tillsammans med syster2,hennes man,Tina och Ricky+ övriga familjen. Kom hem och åt nystekta pannkakor..SNACKA OM MAT FROSSA! Det värsta  med julmaten är att man släpper en fis och sen är man hungrig igen. Jag är hungrig nu..men va fan,jag kan inte äta mer nu,spricker snart och sen får jag tänka på att jag ska komma i dom raffiga kläderna gubben köpte i julklapp..mohaha!

Stormen har hittat hit, från det ena till det tredje! Det blåser och regnar helidiot här och jag ska ut med odjuret snart. =/

1 Luka:

skriven

Men gud vilka snygga skor dör är själv på jakt efter snygga kilklackar som jag ska införskaffa imorgon :D

Hoppas du har haft en bra jul och massa kramar till dig! ^^

2 bella davis:

skriven

va snygga skor :)!

3 Nathalie:

skriven

det blir så mycket roligare på nyår då;)

Är du nöjd med din julhelg?<3

4 Malin:

skriven

Ja, oj vad det blåste här i går, idag är det LITE lugnare...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: