Så var det med de


Det var den sovmorgonen det,med en tonåring som inte kan gå mjukt i ett par tofflor. Jaja,kaffet bredvid mig och en runda hos alla underbara bloggare ,då blev det bra ändå =D

Vädret är grått och trist,ingen julkänsla här inte. Menmen,får försöka att inte titta ut,hur lätt är det då,haha! Idag ska vi göra godis och Leilas smörkola är favoriten. Jag ska göra dubbelt denna gången,för det var väldans vad den tar slut snabbt varje jul.

Odjuret sover,ska väcka honom nu och gå ut en sväng. Ses sen..
1 Lena:

skriven

Här börjar det faktiskt bli lite vitt på hustaken nu...men det lär väl snart smälta igen.... :(

2 Malin:

skriven

Vårt godis är färdigt, idag står Jansson på att göra-listan och här har vi faktiskt snö sen 4 dagar tillbaka! Men dom säger +6 på fredag så det försvinner väl lagom till julafton...

Kram

3 jeffä:

skriven

Hehe ja det har vi ! :)

vart bor ni då? :) okej, det finns ju olika modeller! :) men min blev en liten skitunge hehe :)

4 cherie's välgörenhet:

skriven

åh, måste provas! ser så gott ut det där :)

5 jeffä:

skriven

Okej! :) det är en bit härifrån där jag bor :D

6 jeffä:

skriven

jag bor i dalarna ! :)

7 Anna:

skriven

svaR: pyntar granen för fullt, slänger upp en bild ikv ;)

8 Arga Klara:

skriven

Konstigt det där med hur julgodiset tar slut i förtid! Jag har inte vågat göra något ännu, för jag vet att det kommer att spårlöst försvinna...

9 Kajsa:

skriven

ÄÄÄLSKAR Leila bakar :D

10 Julia Krantz:

skriven

jag gjorde en sats med den vanliga smörkolan och en där jag tillsatte 3 matskedar kakao, sååååå gott!!!

11 Jeanette:

skriven

sv: Aha...detta inlägg har jag missat. Då kanske denna kolan kan va nåt som jag kan prova. Blir kolan lite lagom mjuk eller blir den hård?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: