Slött slött


FOTO CILLA

Godkväll i stugorna. En slö filmkväll med knäck och snus blev det...yammi! Filmen var bra,ska visa i morn vilken,men jag har ytterligare en film att visa er.

I morgon ska jag slänga in skinkan i ugnen,göra köttbullar och lite annat smått och gott. Sen på kvällen blir det uppesittarkväll för hele slanten.

Halsen känns sådär bra,lite febrig men det får gå. GUBBEN har smittat alla!! Men det är ju mest synd om honom. Varför är gubbar så ynkliga? Åå jag är så dålig,jag orkar inte gör så,jag orkar inte göra si...pust o stön! Ibland undrar jag,eller jag har to.m frågat om han ser ljuset i tunneln...;)
1 Malin:

skriven

Ja, i kväll blir det uppesittarkväll, så länge vi orkar.... Vi har varit sjuka nu i över en vecka så energin är inte på topp....

Hoppas du inte blir sjuk du oxå nu och du, God Jul!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: