Cilla gillar inte skitlukt



Hallå alla snöggingar! Vilken otroligt tråkig dag det vart..jaja dagen är inte slut än. Men att det vart tråkigt beror nog på att det regnat hela dagen. OCH JAG ÄR JÄKLIGT TRÖTT PÅ REGN NU! Annars har det vart bra.

Igår satt vi och kollade på blocket efter delar till Rickys cheva. Han hittade en bakaxel bara 3 mil härifrån som passade..det kallar jag tur. Men allt kostar ju och den var ju som sagt inte gratis. Hade han köpt en ny från usa hade han fått betala upp emot 30papp...jo jag tackar ja! Det har man ju i bakfickan
Vi hämtade axeln och sen hade jag stinkande olja i bilen..min pärla som luktade sååå gott luktar skit nu,menmen vad gör man inte för sina barn.

Nu lagar Fanny mat och jag känner hur matoset slinker in här i rummet..mmm vad hungrig jag är!
1 petra:

skriven

Smaklig spis!!!

2 cecce:

skriven

tro det eller ej men här har det faktiskt varit solsken:-) Underlättar alltid både humör och ork!



Kramar

3 Mimmi:

skriven

Sv: Tack så jättemycket !!

Ja jag är faktiskt riktigt nöjd själv med målningen. Tänk vad lite färg kan göra. Gillar den ljusa stilen bättre än den mörka/dystra :)

Ha en underbar tisdag, och hoppas att du slipper regnet idag !!

KRAM

4 Malin:

skriven

Är oxå trött på regnet nu, nu FÅR det räcka! Så, tror du det funkar ;-)

Kram

5 Linda aka Javamorsan:

skriven

Things we do for love liksom! Gillar inte heller skitlukt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: