Cilla gillar spöken


Foto Cilla
Godkväll i bloggstugorma! SOLEN TITTAR FRAM OCH DET KLARNAR UPP MER OCH MER. Jag är glad så länge det varar. Det har varit slött här idag,inget som blivit gjort efter jobbet. Dammråttorna blänger ilsket på mig så även dammsugaren som står och dammar igen. Nja,inget som springer ifrån mig,men jag ska städa lite till helgen hade jag tänkt.

Just nu känner jag för att se en riktigt slibbig spökfilm. Gotta ner mig i sängen med en fet marabou..det vill jag göra.
1 DuVetElliz:

skriven

Hejj! paranormal activity 3 är sjuuukt hämsk och läskig! Den kan du se!;D eller 1:an! "2:an var inte så läskig som jag trodde;D

Men du skiiiit snygg blogg, kika gärna in på min lilla blogg om du har tid ;D

2 cecce:

skriven

Låter gött det där:-)



Kramar!

3 fröken annorlunda:

skriven

alla paranormal activity filmerna är skitbra! jag brukar också kolla på såna grejjer, och annars kan du söka dig fram till olika spökprogram med riktiga medium och så på youtube! ;)

4 Lena:

skriven

Sv: kakorna är såååå goda. riktigt söttit å guttit ;)

5 Pinglan:

skriven

Inte vet jag vad som hänt men det blev 1 timme i skogen i strålande solsken.... man vill så mycket när solen värmer, jag ska nog ta en utefika på terassen, ja så får det bli...

6 fröken annorlunda:

skriven

sv: fy fan alltså!

& kram kram <3

7 Mariette:

skriven

Hur skönt låter inte det?

8 Linda aka Javamorsan:

skriven

Gillar också spökfilmer :)

9 Lisa:

skriven

bra blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: