Duktiga Cilla

  

Vilken dag det vart. Full rulle från i morse..städat,tvättat,handlat mat för kommande vecka. Riktigt jäkla duktig känner jag mig nu. Tog mussen och hämtade Ricky som ska vara här ett litet tag. Han har fått praktik här i stan och tyckte det var lättare att vara här under den tiden.Nu har lille gossen gått och lagt sig för att sova,hahaha!

Jag älskar min nya jeansjacka!
1 kicki11:

skriven

Oj, vad du har varit duktig idag.

--------------------

Snygg jacka. Grattis.

2 Jeanette♥:

skriven

Du har stått i hör jag:)

3 Jeanette♥:

skriven

Sv: Gött det!

4 Petra:

skriven

Den är skitsnygg.. Jag vill också ha en

5 Malin:

skriven

Flitiga lisa! Det hade jag tänkt mig vara idag, får se hur det går ;-)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: