Ego



Godmiddag alla snöggingar! Jobbat och fart runt som en skållad råtta idag,men nu är det äntligen ledigt
Lägg märke till tärningarna i bilen,hö hö hö! Gröna som bilen ska det vara. Jag hade dom i backspegeln först,MEEEN det var inte så bra för jag höll på att köra över varenda gubbe och kärring på staden gator. Så det var bäst att hänga dom i bak...men,då sitter dom visst ivägen för dom där bak..vadå,det är väl trevligt att ha tärningar i trynet.

Nåväl, Nu ska jag göra lite kontorsarbete och sen ska vi iväg en sväng. Glöm inte skrämma ut igelkottarna ur valborgsbrasan innan ni fjuttar på!
1 elfina:

skriven

gulligt av dig att nämna igelkottarna. Det är sant, det har jag inte tänkt på. Dem kanske ser brasan som en enda stor härlig koja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: