Folk måste vara blåsta

Jag har suttit och bevakat en auktion på tradera. Det var en stor plåttavla med text på som jag ville ha,men jag vill inte lägga för mycket pengar. Det är ju trotts allt en auktion och då ska jag komma lite billigare undan...eller hur! Jag la några bud och då var tavlan uppe i 160kr. Det höjs och jag sitter och tittar på budgivningen..hallå! Folk måste ju vara helt puckade. Det stiger till 280,320,380 och slutade på 420kr + frakten på 84kr. Jag kliar mig i huvet och gapskrattar  åt dessa knäppgökar.

Jag har beställt samma plåttavla inne hos INMYHOUSE för 400kr inkl.frakt.

Grejen är ju att man ska få det billigare än i butiken.
1 Lena:

skriven

håller med... :)

2 Malin:

skriven

Mamma mia vilka puckon det finns! Grattis till säljaren dock!

Kram

3 Pinglan:

skriven

Men va tusan... på ena sidan torpet snöar det och på den andra regnar det... snacka om takåsrygg och inte om lokal lågtrycksrygg. Nu blir det zoega och never stop

4 Jeanette♥:

skriven

Haha...min sambo har många gånger undrat hur folk tänker, han har ju sett många gånger liknande saker på Tradera.

5 Pinglan:

skriven

Hejjjjja Brynäs ;)

6 Mariette:

skriven

Och det är ganska ofta så har jag sett. Ibland undrar man om folk inte är prismedvetna för fem öre =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: