godkväll



Godkväll gott folk! Idag har vi våldgästat en vän till mig. Vi fick ett ryck och åkte dit med nya bilen,hehe! Det blev en trevlig fikastund med många góa skratt. Två hundar har dom,en pytte pytte liten och den på bilden.
Tack för kaffe och kaka. Vi kommer snart tillbaka!

Vi såg de stora MOLNEN som sakta sveper över stan...är det snö som kommer?

1 Malin:

skriven

Mysigt med spontanbesök men hade det varit hit ni kom så hade jag surat till, ring först så jag hinner röja undan det värsta ;-)

Kram

2 Anonym:

skriven

Låter som en lyckad kväll!:-)

Snö...nä?? Men man vet aldrig så här i april. Vädret är verkligen inte det bästa här i skåne heller:-(



Kramar

3 Cilla:

skriven

Anonym:

Ja,det var en rolig kväll=)

Det snöade när jag vaknade,men inget som har lagt sigt sig som tur är.

4 cecce:

skriven

Det var jag som råkade skicka iväg en kommentar utan adress:-) Bara så du vet! / Klantfia:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: