Godmorgon..

..alla sockertoppar! Idag är det onsdag och då ska vi hämta bilen. Hämtade även nycklar till ett annat garage igår. Vi har fått en plats under ett hus..bra bra till vintern.

Jupp,dags att dra till jobbet...ha en bra dag!
1 Petra:

skriven

förbereder du dig inte??? I morogn bär det av jue...

2 Malin:

skriven

Skönt med garage när hösten kommer sen. Hmm, vad den hette sa du... får kolla det sen men vi köpte den faktiskt på Maxi, dom hade fått in ett parti, kostade 499 tror jag och det är den LÄTT värd!

Kram

3 sotnos:

skriven

har du varit inne på msn..??? Annars gå in där.VIKTIGT !!!!!!kramar

4 Pinglan:

skriven

Fasiken jag som har servat kvasten... här hänger jag med ryggskott och inte fasen kommer jag kunna ta mig upp på kvasten... jajaj det är ju tur vi kan skypa så jag får lite flygkänsla i år också ;)

Vad jag gjort? Plockat efter snickarjävlarna som sprider brädlappar som värsta dyngkrokar på hela gården... Undrar om Alvedon, pastejmacka och lite mjölk lindrar, nu är det vetevärmare och dusch sen blir det glass och whiskey kanske eller... Ajajajaj

nu är det synd om mig eller så är det pay back time för nåt jag gjort för länge sedan... Och så snöoväder ska det visst bli här, satan i gatan vilken skithelg som tornar upp sig, inte en chans att man hamnar på Elmia... nä ska bädda ner mig och ropa på hjäääälp :))) Så här har du aldrig hört mig förr va????

5 Filippa:

skriven

Hej! :D

Jättefin blogg!

Kika gärna in på min. :D

Http;//snyggafilippa.blogg.se/

puss&kram!

6 Cilla:

skriven

Pinglan:

JAG STANNAR HEMMA JAG MED!! Orkar inte åka och är inte på humör. Lika bra att städa hemma hela jävla helgen. Vi fick hem bilen idag och den såg nylackad ut,så jäkla bra blev den.

Plockar dom inte upp efter sig snickarna...fy på dom!! Hoppas att ryggen blir bättre snart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: