Inte bra att sova länge





Jag missar så mycket då...loppis t.ex. Huvet är lite sisådär,känner av lite huvudvärk. Kaffe i massor får jag häva i mig nu och sen ska vi sätta på fönsterscoopen på mustangen.

Vi var på bostadsmöte häromdagen och det finns tanter som ska bo på hem för att dom gnäller så jäkla mycket. Det finns inget som är bra och BARN/UNGDOMAR..hu! Det finns så många och dom genar förbi på gården och ibland sitter det ungdomar på en bänk. Då frågade en annan dam om detta gällde kvällstid att dom sitter på gården. Nä,sa gnällkärringen. Det var på eftermiddagen!  Ibland undrar jag varför folk flyttar till ett så stort hyreshus där det bor så många UNGDOMAR när dom inte tål dom!

Nog om det..KAFFE och ut med odjuret. Dagens väder, sol och lite moln
1 Mariette:

skriven

Tanten har nog inte så mycket annat att bry sig om =(

Ha en härlig lördag och hoppas du fyndar nåt kul =)

2 Pinglan:

skriven

Precis så där är det på gård efter gård, år efter år... inget förändras mer än kärringarnas utseende. Har dom tidigare bott i nån undanskymd håla på landet blir dom galna när dom ser unga homosapiens. Kort skogsrunda, då menar jag riktigt kort, i gråkallt uppehållsväder och vi som hade klass 1 varning.... vädret som kom av sig, tack för det :)

4 Cilla:

skriven

Pinglan:

Dom är helt inkokta!hahaha!

Än sålänge är det bra väder här,men kollar jag mot horisonten..ajaj inget åka med mussen ikväll.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: