Ja se ungar



Då var det snart dags att knyta sig. Den här dagen har bara swichat förbi...MÅSTE TIDEN GÅ SÅ FORT! Jag behöver mer tid. Tid är pengar,tid är mer skrynklor,tid är att jag blir gammal väldigt fort. Om man inte hade haft klockan,datum och år,då hade jag inte brytt mig..för då finns det ingen tid att bry sig om. Men nu är det en tävling med klockan hela tiden. Och på tal om rynkor..jag blir inte förvånad längre när jag ser en ny.
Händerna börjar se ut som ett russinpaket..inte bara händerna för den delen. Det liksom prids som ett virus över kroppen. Hur kommer detta sluta...

Ricky står och stampar och är ute efter min dator..han kan vänta lite till,he he Jag får vänta när han sitter där för han har så mycket att stå i...oj oj !
1 Julia Krantz:

skriven

Ja, oftast önskar jag att ett dygn var 48 timmar istället för 24....

2 Petra:

skriven

Lite tålamod får han ha.. Jag vill jue läsa hans mammas blogg

3 Pinglan:

skriven

Från ett russin till ett annat; Solen skiner i regn-snöadet, alltså tre väderlekar i ett på en och samma gång...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: