Kvällslektyr



Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa den här. Ont har jag och jag hoppas att jag kan sova i natt iaf. Det får bli några värktabletter och hålla tummarna att dom hjälper lite åtminstone. Annars får jag väl be gubben klubba mig med stekpannan!

Lite åka i mussen har det blivit och det var gött i det fina vädret. I morn är det mustangträff på Överby. Om jag ska lita på vädret...nä det gör jag inte..så ska det vara uppehåll. Jag har kollat på olika ställen och det ska inte bli regn,men gubben säger att det ska regna..vem ska jag tro på!?

Jaja,nu ska jag ta och knapra lite piller och sen ta med blaskan och till kojs.
1 elfina:

skriven

kom och kolla resultatet i min meny, you`re gonna looove it!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: