Morning

Sovit lite dåligt inatt. Jag har legat och frusit om vart annat. Igår var jag inte ute mer än nödvändigt pga att det blåste så kalla vindar. Jag gick inte ens ur bilen när vi var i Lidköping,men iofs så hann vi inte det heller. Vi var där i 20min sen åkte vi hem. Just det ja..vi var och åt på en pizzarestaurang häromdagen jag och gubben min...som Lady och Lufsen Jäkligt goda pizzor..



Glömde visa mina fynd igår.

Den här ljusstaken i plåt köpte jag i en outletbutik.


Och burken hittade jag på loppis. Den är lite kul med det sneda locket.

Idag ska jag och gubben köra en bil till lackförsegling. Det kommer bli kanonbra!! Nepp, nu ska jag ringa och terrorisera Annica...hon vill tona rutorna på sin bil.

See u later..
1 Evve-En helt vanlig knasig tjej!:

skriven

Tjenamorsning korsning!



Vill du bli Veckans Blogg i min knasiga lilla blogg?? Sure u will, klicka på länken och anmäl dig vettja ;D : http://evvesliv.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-v14.html#comment

Kramizar Evve!



2 linn johansson!:

skriven

tack :)

åh, guuud vad gott med pizza!!!!!!

3 Lena:

skriven

såna burkar har jag sylt å sånt i.. fast inte med snea lock ;)

4 Sophie - miss Trucker ☆:

skriven

Dom pizzorna såg riktigt goda ut!

Vilket kul fynd, gillar burken med snett lock :)

5 Helena !:

skriven

Ser jättegott ut :) Vad fina prylar du hittar. /Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: