PÅSKAFTON

Godmorgon! Vaknar till ett fruset vitt landskap. Solen gassar och det droppar från träd och tak. Nu ska det bort lika fort som det kom. Idag blir det lugnt och gött. Mat står på schemat och sen om jag orkar ska jag kollla över i mina skåp ÄVEN GARDEROBEN!!

Just det ja..höll på att glömma visa en sak. Syster2 skickade bilder på nykläckta kycklingar igår.





1 Pinglan:

skriven

Öppna altandörren och drattade på ändan... slitna sandaler i ishalkan hmmm att man aldrig lär sig men det var väl en varning till att inte använda bilen

Hunden kanade på sniskan in när hon var klar på rekordtid... I förrgår morse hade vi -15 kan det verkligen stämma.... broddar på ;)

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Ja fyfasen vad halt det är ute. Undrar hur många som kanade av vägen igårkväll med sommardäck. Min pärla står parkerad och är vit som snö. Jag tror att vi haft -7 som mest på natten. När kommer våren?=b

3 Mimmi:

skriven

Önskar dig en riktigt go´& glad påsk <3

Kramar

4 Lena:

skriven

så söta... :)

5 Sandra - vetinteee:

skriven

Fin blogg du har, ville bara säga de!

Kika gärna in på min också, det uppskattas verkligen.

GladPåsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: