Ska inte läsa tidningen..

..jag blir bara bitter av allt hemskt som händer. Ännu ett hedersmord på en 19årig tjej. Hur f#n står det till i huvet på dem som gör detta. Vad är så skamligt för en familj att det ger dig rätt att mörda. Mord är väl skam om nått!

Sen läste jag lite om mannen som hittats mördad med en kula i huvet. Det var han som var med i grannfejden för några år sen. Då hade han blivit nedslagen med en yxa av grannarna...oxå friskt beteénde. Då undrar jag..var det grannarna denna gången oxå?

Sen får man väl passa sig för att ge bort en njure till chefen...risk att man får sparken då!

Nog om alla hemskheter. Dags att rasta jycken och dra till jobbet igen.
1 Pinglan:

skriven

Har precis ögnat igenom samma artiklar.... man orkar inte läsa för det är på nåt sätt redan givet vad blaskorna ska handla om... Jag undrar; är det här det som kallas nyheter eller vad är en nyhet... Nu har jag en fyrbent som krafsar på mig och tre rådjur utanför fönstret... usch jag kände bara: gå och lägg dig och så knäppte jag med fingrarna, vi har nyligen kommit in efter en lång skogspromenad så rastningsbehov föreligger inte :) Jag tror att det är jag som behöver ligga... Sen kom jag att tänka på en sak som är rätt intressant; ett par som slår och sparkar hårt på varandra och säger att det hanlar om lek... var går gränsen och varför vill man att nån slår på en... läser man i psykologibckerna så handlar det ju om helt andra saker än kärlek... både för den som slår och den som tar emot... men varför utsätter sig nån för detta - rädsla att bli själv eller??? Jaaja det är inte meningen att man ska förstå allt och det var väl det han med kulhålet heller inte gjorde men hon som ville ha skyddat boende hon fattade precis...

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det är sällan jag läser tidningen,men jag blir lika deprimerad varje gång jag gör det =/

Jävla skitväder!!

3 Lena:

skriven

hela världen är vriden tror jag....suck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: