Snark..


Hela eftermiddagen har jag legat på soffan och kollat på tv. Jag orkar inte röra mig! Chokladbollarna är slut. Det är bara jag som äter sånt här. Oj då,det regnar inte längre,kanske ska passa på att gå ut med odjuret en sväng. Det börjar väl regna igen när jag går ut..det slår aldrig fel!

Min bil stod inparkerad idag igen..grr! Och den som har platsen brevid min verkar ju vara "hej kom o hjälp mig". Den står så nära min sida att jag får gå på sidan in och sen kan jag inte backa ut. Jag måste köra lite fram och trixa ut den. Näpp,det får vara slut på det! Jag ska sätta en liten lapp på deras bil om att dom kan hålla sig på sin sida! i-landsproblem eller vad...
1 Pinglan:

skriven

Jag vet precis hur det känns, jag är också godisstinn sen toppade jag med äppelkaka :))

Fy vad byxorna börjar bli trånga... Det har fasen regnat och blåst hela dagen...Hahaa kan du inte lägga dit en körkortsbok...

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahahaha! Jag har en sån bok.=DD

3 Pinglan:

skriven

Richterskalan påverkar mitt sistaminutensök...

Tur att klockan är vad den är så dom hinner undan om det behövs... Ja för att inte frångå vår lilla oskrivna regel om rapportering av vädret så kommer den här: REGNhelvetesREGN

4 Jeanette♥:

skriven

Sv: Dagen blev helt ok. På eftermiddagen har vi lyssnat på en från räddningstjänsten som har pratat om brandsäkerheten både på jobbet och i hemmet, det var intresseant och man lärde sig lite nytt faktiskt:)

5 Cilla:

skriven

Pinglan:

Jag ser lite lite blått mellan molnen,hm!

Svägerskan fick sätta sig på ett berg..undrar om hon sitter kvar eller om dom har fått gå ner igen. Semester med spänning!

6 Jeanette♥:

skriven

Sv: Ja, det är det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: