Vadå..



...snusförbud! Det var det sjukaste jag hört idag. Nu vill eu att snusen ska förbjudas..eller rättare sagt,dom vill att smaktillsatsterna förbjuds i snusen. Det finns sånt i all snus eller något av det ämnen som dom vill förbjuda finns i de flesta. SVENSKAR HAR SNUSAT I 200ÅR!! Det är inte hälften så farligt som att röka. Jag har rökat i över 20år,men slutade för ett antal år. Jag snusar som en skoghuggare. Jag frågade även en del läkare om just snus. Hur farligt är det att snusa. Ingen av läkarna sa att jag skulle låta bli eller att det var farligt. Det är bättre än att röka var svaret.
Så ge fan i min snus!!
1 Petra:

skriven

Kommer i håg den kampanjen när det gällde medlemskap i EU

2 Monchichi:

skriven

Men det är godare att röka än snusa tycker jag :)

3 Helena !:

skriven

Ja dom har väl inget bättre att göra ;)

Vad duktigt av dig att ha lagt ciggen på hyllan.

Har själv försökt flera gånger, men nejnej. Jag faller tillbaka. /Kram Helena

4 Mariette:

skriven

Ja, löjligt. Tror du är gammal nog att avgöra om du ska snusa eller inte.

5 Carina:

skriven

EU gör mánga dáliga saker verkar det som.Det är págrund av deras krav om nedskärningar som det gár sá dáligt för en del länder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: