Vänner växer inte på träd



Det gör dom inte och jag har vänner..jupp! Men det är skillnad på vänner och vänner. Jag har några som jag kanske fikar med och åker på loppisar med,sånt där alldagligt typ. Men den där speciella vännen/ vänner som man kan prata med om allt,det är dom som jag är riktigt rädd om. Dom pratar med mig om allt och för mig känns det bra att nån anförtror något till mig. Jag känner mig viktig och behövd likaså som dom känner det när jag vill ha nån att prata med. MEN jag har en vän som jag känt väldigt länge och vi ska iväg på en grej om ett par veckor och det ser jag fram emot. Vi har haft väldigt mycket kul ihop,det vill jag fortsätta att ha. 

Så var rädd om era vänner. Dom växer inte på träd.
1 Becka [fotoblogg]:

skriven

Jättefin bild! :D

2 Carina:

skriven

Visst är det underbart att sána vänner finns!!Kram pá dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: