volanger och sånt

 




Klänningen hade jag provat för några veckor sen,men köpte den inte. Idag var jag inne på JOY och såg att det fanns en kvar i min stl. Så den fick följa med hem.



Sen köpte jag en top och ett vitt linne inne på gina. Gubben köpte en skinnjacka som var så snygg...han blev riktigt het i den,hahaha!



Jag kan tala om att det har snöat nu på kvällen. Inget som ligger kvar men det riktigt vräkte ner. Nu ska jag gå och krama kudden..ses i morn
1 Alice:

skriven

Riktigt bra blogg :)

2 Ingegerd:

skriven

Åh, jag bara älskar den klänningen. Jag vill ha nästan allt från Rosebuds kollektion, precis min stil! Säg till när du tröttnat på den;)



Kram

3 hedvig:

skriven

4 hedvig:

skriven

Oj jag råkade skicka en tom kommentar innan..



Jättefina saker, hoppas du får en trevlig dag!:)

5 Mimmi:

skriven

Åh klänningen är verkligen jättefin !!

Ha en mysig & härlig dag.

Kram

6 Emma:

skriven

Älskar klänningen!

7 Malin:

skriven

Är det rätt så är det rätt, var nog meningen att den där klänningen skulle följa med dig hem :-)

Kram

8 Helena !:

skriven

Så snygg klänning :) Jag älskar kläder med volanger

och spets. Kram Helena

9 Lena:

skriven

sKIT SNYGGT !!!!

10 Mariette:

skriven

Åhh, den är så fin den klänningen. Är väldigt svag för spets =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: