Bara ragga runt...

 
Lite service innan besiktningen..typ olja och sånt. Ricky såg lagom pigg ut när jag kom till honom i morse kl 7. Rickys cheva skulle dit och den var liite morgontrött kan jag säga,hehe!
 
 
Tillslut fick han igång den och det bar iväg, jag bakom i min bil. Jag var nervös och jag tror nog att Ricky var lite nervös han med. Väl inne på besiktningen så var det en glad tjej som skulle gå igenom den. Hela hallen stank avgaser..göött! Det började bli lite bajsnödigt alltså...dags att kolla bromsarnaSen var det dags att hissa upp den..jojo! Det var olja som droppade åt alla håll..jajamen precis fyllt på och spillt liteJag tittar på avgasröret..öh! Det hade glidit isär på ett ställe för det satt ingen klämma där...den har väl ramlat av nånstans. Jag försökte säga det till Ricky,men han fattade inte mina gester,haha! Men det satt så bra att det inte syntes. Jag satt inne i hallen och väntade när hon körde den en sväng. Å så kom dom in...hon knappade lite på apparaterna,vänder sig till Ricky och säger- Nu kan du köra i 2 år till. JÄÄJ,blankt papper!! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: