Inga änglatofflor här inte

      

Mmm härliga dag! Visst solen har värmt gött men den har inte värmt mitt humör direkt,hehe! Oh no...ilsk som ett bi men försöker ha ett påklistrat leénde för att inte skapa nått onödigt. MEN,det är tydligen inte bara jag som har ett surt humör. GUBBEN HAR VÄL FÅTT PMS SOM ALDRIG VERKAR SLÄPPA,haha! Undrar om jag kan smyga i honom femal balans..ops!  
Idag ramlade dammsugaren fram och fick lite motion. Det har inte blivit prio ett här just nu. Det sista så var det som att gå barfota på en grusväg...vilket jag gillar då men kanske inte inne. Dammtussar som sägs vara änglarnas tofflor är inte det hemma hos oss...DET ÄR GRATIS DVÄRGKANINER! Så vill man ha ett husdjur är ni välkomna hit och gå ett varv på golvet.
 
Nepp,nu ska jag se på Dallas!!
1 Caroline:

skriven

PMS är inte att leka med. Men det brukar gå snabbt att städa om man är sådår lagomt irriterad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: