Jäklar i min låda...

 
Vilket fynd jag gjort idag i en secondhand-affär. Stolarna hittade jag och det är såna med flyttbart ryggstöd..finemang! 45kr st gav jag dom och nu är dom nyoljade och nya fina beiga dynor fick jag köpt på rean.
Ni får se slutresultatet senare sen.
 
 
Dom här möblerna stod ju på den balkonen förut,men jag flyttade över dom och det blev jättemysigt. I morn ska golvet oljas.
 
Jag ska slänga upp bilder på vad vi gjorde igår oxå,hahaha!!
1 Pinglan:

skriven

Fint och billigt, helt i min smak :)
Jag laddar med pizza, bärs och glass....
ZLATAN möter Barcelona Yuippie!!!!

Svar: tackar! jag är supernöjd =DGött,fick lite mycket bärs igår så det blir mjölk idag ;)
Cecilia Bäckström

2 Anettte:

skriven

det kalla jag fynd !!! Super snyggt blev det !
Får man fråga vilket typsnitt du använde på ett foto med text Bishop arms ? Så jäkla fint !

3 Anettte:

skriven

super fint !!! Kul när man kan fynda !!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: