Letar bil

Japp,jag letar bruksbil. Min drar förjävla mycket bensin. Jag behöver en bil,en stor bil med bra lastutrymme som inte drar så mycket bensin. Min bil har för liten motor!! Vi åkte till en stor bilfirma och kollade in några v70 och det kom en kostymsnubbe och frågade om vi behövde hjälp. Jag vill byta in min bil,sa jag. Talade om vad jag hade som krav...stort lastutrymme och bensinsnål. Han visade en kampanjbil...öh! Jo jag hade tittat på den bilen och påpekade att huven var helt förstörd och den var sunkig inuti. Ja han har ju kört med den,svarade kostymen. Han tittade på oss som vi var några jäkla bondlurkar. Snorkig gick han iväg och pratade i sin mobil. Vi åkte och i morn ska jag kolla på en bil där jag köpte min och jag hoppas att den finns kvar.
 
Har man en Mustang i garaget har man vissa krav ;)
1 egosworld.blogg.se:

skriven

Såna ska ju då INTE vara ansiktet utåt för ett företag!! USH!

2 Lena:

skriven

Skaffa en flakmoppe istället ;)))

3 Anettte:

skriven

Det är knivigt det där med bilar !!! Själv kör jag en Opel Zafira med GOTT om utrymme !!! Sen hur stark motorn är vete tusan hihi !!!
Lycka till med bil letandet ,0)
kram

4 Pinglan:

skriven

Jag behöver minst en tanker, en jäkla tjock brun orm på skogsvägen idag. Jag har nu googlat och funderar över om det verkligen är en huggis och inte en importerad. Nu är mina promenadvägar strypta och jag ser fram emot att vandra på stadens trottoarer. Grannen blev illa biten för några år sedan och dödssjuk, Iva i flera dygn, läkaren trodde på utlandsorm.... och den idag var bara några hundra meter ifrån där hon blev biten... Vad jag gör nu; ryser, gråtattacker, fikar, mår illa och skakar, you name it.... undrar hur man arrangerar att hunden gör sina behov i en hängmatta ;)

Svar: Hm,vad läskigt!jag trodde att huggormar var mönstrade,men det varierar ju tydligen. =S Hasselsnoken är ju brun...
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: