Loppisfynden

Jag har gjort värsta kapen idag!! Twist & Tango toppar,Repeatklänning för 20kr st. Kängorna kostade 40kr och var aldrig använda. Figurinen kunde jag inte motstå och den kostade 30kr. Tina köpte en pippitröja av märket Marine för 30kr och den var jättefin. Sen fyndade hon skor och lite andra kläder. Vi var supernöjda när vi åkte därifrån.
 
Sidentunika
 
Den här var supersnygg på!
 
Bra till vintern.
 
Den här...supersupersnygg!!
 
 
Kläderna var knappt använda och det gillar jag!
1 Lena:

skriven

WOW klänningen var ju skit snygg....:D
jag har oxå fyndat idag... fast på marknad... :)

2 Darksess:

skriven

Fina! :)

3 cecce:

skriven

Vilka fynd!!! den svarta klänningen var jättefin! Grattis till köpen!

Kram cecce

4 Ego:

skriven

wow, vad mkt FINT du fyndade, alltid kul att hitta BRA saker för bra priser :)
gillar tunikan:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: