nähäpp..inte de!

 
Godmorgon! Vet ni, jag bloggade inte igår. En dags paus och det har inte hänt på väldigt länge ;) Jag hade fullt upp ändå med bingo och ta vara på det fina vädret. Ingen tur för mig igår heller...suck! Men bättre tur för andra :) Helt ensam satt jag där i bilen och det var så gött. Gubben skulle med från början men ångrade sig...jäääj!
 
Nu är jag hemma på lite rast och odjuret ska ut och rastas innan jag drar iväg igen...ses sen
1 Lena:

skriven

Har en kompis som JÄMT vinner på bilbingo.

2 Ego:

skriven

åååhh snaaart snaaaaart blir det diin tur att vinna STOORT :)

sv: okej, hur många har du? man uppfattar inte riktigt att du har stora barn men jag har nog bara missa det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: