Regnet det bara öser ner

Grått och trist men det gör inget. Jag ska ändå inte göra nått speciellt idag ändå. Jordens tvätthög ligger och väntar på att bli vikt...suck! Golven ska städas..suck! Vi ska se klart en hollänsk film som vi började se i går. Det får bli ett inlägg senare med alla filmer jag sett den sista tiden. Det har blivit några stycken.
 
Nepp,jycken ska ut och rastas...
1 Johanna:

skriven

Ta sista chansen och vara med i min tävling! Den avslutas 15.00 idag! Du hittar den här:

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

2 egosworld.blogg.se:

skriven

antar la att sommarn är förbi oss :/
dock gllar ju jag hösten oxå :)
MEN VINTER vill jag sååå gärna skippa då va!

SNYGG bild! :D

3 Darksess:

skriven

Jättefin :)

4 Carina:

skriven

Snygging!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: