vArFöR

Varför har jag ALDRIG nån som helst tur med spel. Det spelar ingen roll vad det är..lotter,trav,lotto,bingo ja va fan. Vem har gett mig sån otur? Suck!  Det finns folk som vinner jämt. Inte alls orättvist...JAG BEHÖVER VINNA!! Som ni märker så gick inte tutbingot så bra idag heller.
 
Jaja,nog om det! Söndagen är inte slut än och den sista tvätten ska hängas upp. Sen ska jag kolla vad tvn har att bjuda på,skit som vanligt kan jag tro. MEN I MORN,DÅ DÅ SKA JAG SE PÅ DALLAS!! Yes säger jag bara. Kommer ihåg de gamla avsnitten som om det var igår
 
 
 
1 Helena !:

skriven

Ja Dallas har jag också laddat till. Fin bild /Kram Helena

2 Lena:

skriven

självklart måste mankolla på dallas i dag :)

3 Monika:

skriven

Jag vinner aldrig heller på nåt :)
Självklart ska jag oxå kolla på Dallas ikväll!

4 Ego:

skriven

visst är det heemsk!
att aldrig få vinna, ändå vinner ALLA ANDRA hela tiden :/
du är inte ensam om den förbannelsen så jag känner med dej :) ,en snart är det nogdin tur att inna :)

5 mysan:

skriven

Du är älskad av folk i din närhet, glöm inte att du är unik o underbar för den du är! <3
Kramar

6 kicki11:

skriven

Du har ju tur i kärlek istället.
----------------
Dallas måste jag också se. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: