bakdag idag eller..

 
 
...bara softa? Jag tror att vi ska baka lite och sen kanske gå och köpa en gran. Idag var jag först ur sängen och satt och myste i soffan med tända ljus och nybryggt kaffe. Sen vaknade Fanny och såg ut att behöva lite mer sömn än hon fått ;p  Näpp,nu ska jag göra en inköpslista..
 
 
      
 
 
1 Christina:

skriven

Vi har bakdag här hemma :) det ska bli riktigt mysigt :) Hoppas ni får en fin söndag :)

2 Lena :

skriven

jag har suttit med massa pappers/data jobb idag...

3 Pinglan:

skriven

Plundrade affären på det mesta utifall min otur kommer tillbaka. Miljöbov, bilen på tomgång men hem kom jag. Ska festa loss ikväll på lite oxfilé, det är jag väl värd efter helvetesveckan.....
Testade en lokalproducerad jordgubbsglögg idag, god men söt så vi spetsade den med rom och gud vad gött det blev. Nu har jag bestämt att jag (eller nån hantverkare) ska slipa ner ekplankorna från Kährs som jag lagt i två rum, vita ska de målas sen... Fan vad skön vintern är, inte en orm så långt ögat kan nå.... Lodjursspår utanför imorse, spännande men kopplad hund.

Svar: Oxfilé vad gött det lät då och glögg till det ;pDet kan nog bli väldigt snyggt med vita golv..DET VILL JAG HA!! hm..
Smyger dom så nära, är dom inte väldigt skygga av sig.
Cecilia Bäckström

4 Thomas:

skriven

Jättegoda lussebullar! Bara att boka in varje söndag som bakdag! :D

Svar: Hahahaha!! ;p
Cecilia Bäckström

5 cecce:

skriven

Hoppas du fick din gran och en solig söndag!

Kram cecce

6 Pinglan:

skriven

Fan Cilla jag bor mitt i skogen, här stryker de omkring året om och blåser det nordan som nu då jagar de råttor i snåren och dricker vatten vid min brygga. Vet att det finns 10 stycken här som är registrerade av länsstyrelsen. Förra vintern tog de en ung hane i fälla men den fick de släppa ut utan sändare för viltvårdaren var för långt borta.

Svar: Det är ju som en hel djurpark året om hos dig! Det är väl ganska så många i ett område eller. Man hör ju aldrig folk prata om lo. Det är ju bara tjöt am varg
Cecilia Bäckström

7 egosworld.blogg.se:

skriven

verkar som att alla i bloggvärlden har bakdag idag, bara jag som latar mej:)

vad mysigt det lät med myspys i soffan när alla andra sussar:)

8 Pinglan:

skriven


Nej, det är inte hemma hos mig ;)

http://www.torontosun.com/2012/12/09/monkey-found-at-ikea-store#


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: