God Jul

Nu är det julafton och jag sitter här och nattsuddar. Alla har gått och lagt sig..kanska jag ska göra detsamma
1 Julclaude - Nudity is not a crime!:

skriven

Vilka underbara bilder! ^^
God jul på dig med!

2 Mariette:

skriven

Tittar in för att önska en riktigt God Jul till Er!
Flitig du är, har redan dukat fint och allt :)
Kakfatet kan du skicka till mig direkt ;)

3 Pinglan:

skriven

GOD JUL på er också !!!

2dm nysnö hjälper till att trimma julfiguren och det fortsätter vräka ner... Jag värmer mig med glögg och gömmer bilnyckeln. Hade lodjur på gården igår kväll, det blåser nordan då kommer dom och tar mina råttor :)

Svar: God fortsättning!Regn och snön smälter bort..slask och gummistövlar =b
Cecilia Bäckström

4 Lisa - Kreativ bakning ♥:

skriven

sv: Fina bilder, hoppas att du hade en toppen julafton :)

5 Flischa:

skriven

Jag tror jag precis blev kär! Är det en shar pei?
Kolla gärna in och kommentera min blogg!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: