Hua

Känner inte alls för nyår och allt firande. Jag har änna tröttnat på det så jag och gubben ska leva pensionärsliv och spela bingolotto. Vi ska tydligen vara hundvakt åt Rickys pisselisa oxå.. Jag hade behövt handlat lite mat för det kan vi inte vara utan,men det blir nått väldigt enkelt. Regnet bara vräker ner så jag vill bara att den här dagen ska ta slut och att det ska vara som vanligt igen,vanliga vardagar med jobb. Kul det låter va! ;) Gott nytt år!!
1 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Gott nytt år på dig:)

2 Lena :

skriven

vi ska oxå leva pensionäsliv här ...;)

Svar: Gött!=D
Cecilia Bäckström

3 Pinglan:

skriven

Nu blir jag nyfiken!!!
VAD är definitionen på ett pensionärsliv?
Mina grannar är 86 och jävlar vad de ränner till fots och med bil, jag hinner inte med :)


Regnet öser ner,loskit plockad i påse till länsstyrelsen, hunden vägrar gå i regnet, kolsvart. vrålande takras och en skål med knäckeskräp och massor med smör...
Jag har slagit på stort och tror det får bli lite glöggdrickande i den renbäddade sängen, zappa på kanalerna och stänga av telefonen ifall jag somnar.
Kan man bli mer osocial????

Gott Nytt År från en pensionär till en annan ;)

Svar: Haha, det är fart på dom som bor där borta hos dig. Här spelar dom bingo =D
Gott nytt år från bingosoffan!
Cecilia Bäckström

4 Mariette:

skriven

God fortsättning! Skönt att höra att det finns fler än vi som spelade bingolotto och tog det lugnt :)

5 pinglan:

skriven

Sådär, så har man tagit sig upp ur slapparträsket, slängt ett öga på tvättmaskinen, skottat bort takraset från altanen, tagit långpromenad i solskenet och övervunnit godissuget, dock temporärt.
Tycker nog byxlinningen ändrat sig, liksom blivit vidare... Kan det vara bristen på Corona???
Flytväst på i dina trakter, här fryser det på igen.

Svar: Vatten finns det gött om! Ingen snö kvar och det är bra. Hoppas bara på att våren kommer tidigt så jag får åka lite musse. Startade den igår...mmm vad gött det låter.Det är snart vår..=D
Cecilia Bäckström

6 Jeanette - En mammas vardag:

skriven

Den filmen har jag inte sett. Är den bra?

Svar: Ja den var jättebra
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: