1 Jeanette♥:

skriven

Vad mysigt:) Köpte hem igår mandelmassa och choklad, så jag tänkte göra chokladdoppade mandelmasskulor eller nåt liknande imorgon när jag är ledig:)

Svar: Vad gött! Vi har gjort Mozartkulor idag =D
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Gud vad roligt jag har haft ikväll!!!
Länsstyrelsen viltspårare och jag har spårat varg på min väg i mörkret... och den översnöade spillningshögen från förra veckan var från lodjur. Nu värmer jag mig med nudlar och en godis från marabou, hittar inte mina godisrecept ;)

Svar: Vad spännande! Håll i hunden så hon inte blir uppäten =SUt och leta på nätet efter recept. I morn ska vi göra Leilas smörkola,yummi!
Cecilia Bäckström

3 Style B:

skriven

Sjukt mysig stämning! :)

Svar: Tack! =)
Cecilia Bäckström

4 anna:

skriven

Åh så mysigt ni har det :)

svar: Bästa helgen på länge! :)

5 egosworld.blogg.se:

skriven

helmyyys:)

som jag alltid tjatar om, alltid lika vackra bilder!

hoppas ni får en fantastisk jul:)

GOD JUL!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: