1 Helena !:

skriven

Mums, härligt. (Vad fin bild) Kram Helena

2 Jeanette:

skriven

Mintkyssar är sjukt gott. Jag har inte gjort egna, men har köpt. Åt några få förut senast:)

3 Lena :

skriven

då kan du äta fler istället :)

Svar: Smart där ;)
Cecilia Bäckström

4 Pinglan:

skriven

Tror du det blev som jag tänkt mig med fälgarna???
Nääää blev nya Hackpelitta 7:or runt om också..
Där rök min sista minuten till Spanien i januari...

Gud vad jag längtar efter semlor...

Svar: Men hur blev det då? Fy då,det var ju inte kul att det inte blev nån resa ;p
Cecilia Bäckström

5 Micke:

skriven

Mmmm...varm, mysig blogg. Underbart att kika in här och se dina sköna foton. Inga svårigheter att känna julstämning här inne. Kram på dig :)

6 Pinglan:

skriven

Nya vinterdäck OCH nya alu-fälgar runt om... fattig som en kyrkråtta i jul ;)
Däcket på trasiga fälgen var som pulver inuti så det var bara att titta djupt i börsen och fatta ett snabbt beslut. Däcken kostar som en resa, tur man gillar nudlar.... men nu tog jag sådana fälgar som passar på volvo också (var nåt med fler bulthål) då säljer jag vinterhjulen separat när jag byter bort min bmw... Men vilken energi man får när allt jäklas, jag ahr satt ut enar vid pardörren med slinga i, tack Ernst för du tjötar i rutan

Svar: Det är inte billigt precis. Aha blir det en volvo nästa gång =) Jag är inne på den här finingen http://www.motorcentrum.com/bilar/begagnade_bilar.aspx
Cecilia Bäckström

7 Pinglan:

skriven

KOm bara till alla till salubilar...... vilken ska du ha?
Nej ingen volvo utan en audi eller bmw med fyrhjulsdrift.
Att jag tog de fälgarna är att det på det sättet blir fler presumtiva köpare... nya vinterhjul som gått en säsong får jag bra betalt för....

Svar: Aha..Hyundai i40 Kombi Sport 2.0 177 Hk AUT svart är den men den finns i rött och den är inte fel den heller. Jag gillar inte den nya v70 så jag kikar på lite annat :P
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: