1 Helena !:

skriven

Oj! vad fint ;) Kram Helena

2 Jeanette♥:

skriven

Så fint:)

3 Pinglan:

skriven

Så härligt fint :)
Igår hade du skrattat ihjäl dig om du varit här.
HUnden galen så jag kollar vid golvfönsterpartiet, jodå där sitter en jävla råtta och vill in. JAg hade slarvat med löv i hörnet så mums att äta hade den.
Hunden ylade, krafsade huggande på glaset och jag sparkade och bankade på glaset, lös med ficklampan rakt i de små ögonen och den jäveln bara hoppar upp och börjar gå lodrätt på fönstret. Herregud vilket liv vi förde hunden och jag, över en timma sen så vände den bort över altanen och rakt in i RÅTTGIFTSLÅDAN... sen vet jag inte mer.
Morgonen har varit aktivt städande i alla hörn och vrår snön borttagen, och hunden rastad. Men vad händer på trappan tror du.... Japp en råtttdjävul till, mindre storlek sitter och darrar vid den råttgiftslådan. Jag är för feg för att drämma spaden i skallen på den , där går liksom gränsen för dödandet, gift går bra då ser jag inte hela proceduren.
På tal om procedur; Såg du Dokument utifrån i går kväll??? Om sönderavlade hundar som lider... DU MÅSTE SE REPRISEN annars... SVT2 tror jag det var på annars finns det säkert på SVT Play.... Nu ska jag ringa Anticimex för giftpåfyllning

Svar: jag säger ju det...du skulle ha en web kamera uppkopplad hela tiden,hahaha!Aha,det måste jag kolla om jag inte missar reprisen oxå då.
Cecilia Bäckström

4 Jeanette♥:

skriven

Sv: Gött det lät då:) Var det en bra film?

Annars funkar det finfint med lite starkare bryggkaffe och sen värma mjölk som du skummar...ett tips:)

5 Jeanette♥:

skriven

Sv: Aha...den filmen är ju bra:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: