Slödag

 
 
 
Lite bilder från instagram för er som inte har det.  I helgen bakade vi lussekatter och sen åt vi och jag var väl värst antar jag. Om inte annat så märktes det säkert,haha!
Nu sitter jag och väntar på att Fanny ska ringa och bli hämtad på GKN. Sen är det väl hem och kasta sig i soffan. Mat ska lagas oxå..puh!
 
         
 
1 Pinglan:

skriven

Samma här, ris a la malta och fuskig skinkmacka med senap, sneglar på ansjovisen men jag orkar inte skala potatis... Äter, äter och äter :D
Nu ska jag rulla in i duschen

2 Helena !:

skriven

Mums :)) Kram Helena

3 Matilda Johansson:

skriven

Svar: Haha ne, det händer ju inte så ofta, vilket kanske är bra så mcyket som man äter då ;)

Åh va dgott det ser ut! Jag som sitter här och är hungrig ...

4 Pinglan:

skriven

Så där... då var man tillbaka i nudeldjungeln :D

5 kicki11:

skriven

Oj, vilka fina bilder du har lagt upp här i bloggen.
Hoppas att du har kvar några lussekatter till jul (ler).
Trevlig luciakväll.

6 Pinglan:

skriven

GALNINGAR som tävlar i att vinterbada...
25m simning i isvak.
Undrar hur försäkringsbolagen tvingar oss dödliga att vara med och betala deras premier...

Svar: Hu!! Hur fan kan man utsätta sig för sånt! Och vi får säkert vara med och betala =/
Cecilia Bäckström

7 Mia:

skriven

Finfina bilder!

Hoppas du får en toppenhelg med massor av mys!

Tack, fler har börjat handla i butiken nu och vissa saker tog slut innan jag ens fick hem dem (ena snuttefilten bland annat), storsäljare just nu är Sheasmöret (som en på jobbet flitigt använder till hela familjen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: