söndag

Godmorgon alla solstrålar!
Solen skiner och vi ska till stallet. Fanny ska rida tjockisen och jag ska nog ta ett varv med surmaja,haha! Vädret är väldigt fint och perfekt ridväder.
Nu ska jag dricka kaffe...
 
1 Pinglan:

skriven

Njuter av det kalla vädret, -11 här så det blir många korta rastningar. Idag smakade nudlar som värsta oxfilén, ja du kan ju tänka dig vad hungrig jag är men kaffet har jag inte vågat mig på än...
precis som du var det väl sådär 100 år sedan jag hade magsjuka men den här smällde bara till utan förvarning och jag som avsiktligt hållt mig undan en massa folk. Det enda jag kan komma på är den jäkla knappsatsen för kort vid kassan i affären, räcker med att nån virusbärare varit före mig, USCH
Fint att rida barbacka och värma händerna under manen, gjorde alltid så med min ponny, söndag, sol, djup snö och kallt, fy fasen vad gött det var. Vill så gärna rida igen men vet inte om jag orkar med allt runt omkring. Sneglar på glöggen, törs jag???

Svar: Vad gött att du har matlust :) handskar på vid knapptryckningar alltså.Visst är det mysigt att rida barbacka. Var på väg upp på tora idag barbacka men kom halv vägs upp på henne och hon gjorde ett grin åt mig,haha! Munnen är inte kollad ännu och jag vet inte när det blir av för nått är det iaf.
Cecilia Bäckström

2 Pinglan:

skriven

Du får sätta på ett hackamore eller bara köra med grimman (och ev remont)om hon går undan bra för skänkel

Svar: jag får testa detta. Tror att syrran har ett lager med grejer hos sig.=)
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: