vart finns den

Jag måste hitta en gran! Vi kollade idag men det var så fula granar och jag vill ha en liten fin som inte ser ut som nått katten släpat in. Ett år hade vi en gran som såg ut som en boll. Ett annat år tyckte döttrarna att det var synd om en lite fin gran och om inte vi köper den kommer ingen köpa den,så hem med den och tände beslysningen..hoppsansa hur sne kan en stam bli. Men med lite kulor och glitter blev det bra det med. Letandet fortsätter som alla andra år efter den perfekta granen...finns den?
 
bild-google 
 
 
      
1 Pinglan:

skriven

Gav bort två små i förrgår, praktexemplar :)
Köp en ädelgran, de är jättefina eller så
få du ut och röva...

Svar: Sno en gran!! Hahaha, japp det hade jag tänkt göra vid våran gamla banvall men sen kom det några muppar och röjde bort allt. Ädelgran har jag haft och en del luktar kattpiss. Jag vill att det ska lukta gran =D
Cecilia Bäckström

2 Mariette:

skriven

Vartannat år har vi plastgran, behöver jag säga mer angående tjusigheten där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: