vinterland

och Ove han ligger bara och mojsar i sin korg,göttegris!
 
 
 
Så har han det i vintervädret. jag kan säga att han är inte så förtjust i snön. Ragnar som vi hade han älskade snön. Så det är sån skillnad på dom två.
 
Ja,jag har slutat tidigt denna veckan och det är ju gött må jag säga. Igår ringde gubben från jobbet och hans  S A A B startade inte,hehe! Han har gnällt över min bil,oj oj oj! Men nu har han nog fått vad han förtjänar. Jag åkte dit och vi försökte med startkablar..nopp!  Han blev galen,då menar jag galen,haha! Gapade och svor över bilen så jag trodde nästan han skulle skrika igång den..men, nopp! Vi åkte lite senare och försökte starta den jag och Annika men inte då heller hände det så värst mycket. Så nu har jag vart där med ett uppladdat batteri för att kolla om det är batteriet eller nått annat..de är nått annat. Sälj Aset Annars Byt!!
 
      
     
1 Pinglan:

skriven

HAhahah det närmar sig den 21/12-12, jordens undergång...
Bara att titta ut och kanske glädjas åt att det är minusgrader ;)
Fasen vad bra att stockholmarna fått lite av vår vintervardag. Skolor och dagis uppmanar till att hämta hem ungarna, bussarna inställda....
Mitt kylskåp är tomt, min mage knorrar och bonden har inte plogat. Te och ris funkar några dagar och hunden vill inte ut, kanske beställa en taxi fylld med härliga hamburgare från BK, märker du att jag börjar bli frisk?
Gubben får lägga bud hos Kvarndammen på Mullers SAAB ;)

Svar: Det är jag och mayaindianerna som inte bryr sig.=b Jag vill oxå ha bk..dom la ner det här =( Jag såg det att dom hade ute bilar där men fan...volvo in my heart <3 Dom går oavsett om det är nått som är fel,bara vrida på nyckel om det inte är dåligt batteri då såklart =)
Cecilia Bäckström

2 Christina:

skriven

Jisses så söt hund du har :) Funderade på att köpa en för något år sedan, men tvekade mycket då de har väldigt höga vetrinärkostnader :/

Otur med bilen, hoppas det ordnar sig :)

3 Christina:

skriven

Sv: Har läst i både hundtidningar och på nätet att det är vanligt att de kan ha problem med sår mellan hudväcken och att det inte ingår i försäkringar då det är vanligt i deras ras.
Får googla bättre nästa gång :)

4 Mariette:

skriven

Nämen han är väl för go din hund.

Jag hittade dig på ett annat ställe häromdagen... sicka fina askar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: