Då har det hänt igen

   
Kom ner i trapphuset förut och det satt en lapp på entrédörren. Förstår att dom är förbannade och gjort en polisanmälan. Min bil råkade ut för en av ungarna i somras och jävlar vad ilsk jag blev. Ungen hade ritat med kol på dörren,nån jäkla huvudfoting! Jag blir inte förvånad om det är samma unge som vart i farten. När det var snö satt ungen och dennes kompis och kastade snöbollar på bilar som körde förbi...en och annan tvärnitade. Folk sa till,men nepp...dom fortsatte ändå. Då undrar jag som så många gånger förut..VART ÄR FÖRÄLDRARNA??  Ligger dom hemma och pökar eller! Tydligen har vissa ingen tv och försöker föröka världen själva,men om man ska göra det får man tamigfan se till att ha koll på ungarna man sätter till världen. Jag tror inte att någon förälder tar på sig ansvaret för skadorna på bilen om ingen sett vem som gjort det.

med detta säger jag godnatt!
1 Margit:

skriven

INTE KUL att få sina bilar förstörda..av "rackarungar"..knkse missbrukande föräldrar...

Kram!!!

2 L I N N:

skriven

Hehe ja, det har varit en riktigt mysig söndagskväll och fortsätter att vara det! :)

3 ▲ YOURCLOSET ▲:

skriven

fin blogg :D

4 cecce:

skriven

Usch, vad trist för de drabbade! Vilka rackartyg!! Vist blir man tokig!!



Hoppas söndagen för övrigt var bra!



Nu: Måndag och nya tag.



Kramar

5 Linda aka Javamorsan:

skriven

För jävligt! Om jag fick reda på att mina ungar gjorde såna dumheter hade det inte blivit skoj för dom kan man säga!



Sen detta att vissa ungar inte har respekt för vuxna gör mig så upprörd att jag kokar!

6 Jessica:

skriven

Ja jag förstår med att man blir piss förbannad över sånt. Ens egodelar är ju ens egna. Vill man väll inte ha en massa repor på och skit. men hoppas du får en bra dag. kram =)

7 Malin:

skriven

Så otroligt trist med föräldrar som inte tar ansvar för sina ungar, hoppas dom åker dit!

Kram

8 GeddFish:

skriven

Hej! Kom in här av en händelse, genom Bling, ser detta förskräckliga!

Det finns ingen skam längre eller föräldrar som bryr sig!

Vad ska det bli av den yngre generationen?

Fast så sa dom kanske förr också......

Ha de ;)

9 Anna:

skriven

fyfan vad arg jag hade blivit!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: