dyrt men gott


Bild från Newplace

Då var det gjort!! Mätt är jag och törstig efter maten,men gott var det och dyrt blev det. Vi var på stans mest fullbokade grekiska restaurang. Innan jag kom fram på tel. för att boka bord var det upptaget hela tiden. Tillslut så svarade nån och då hade sista bordet för två bokats kl19...snyft. Så det blev till att boka tidigare och det funkade ju. Ska man ha ett bord där får man boka väldigt långt i förväg..om man vill äta lite senare. Menmen,vi åt oxfilé på planka..jisses så gott och sen en efterrätt som jag tyckte var så där..nja inte riktigt min smak.

Nu har jag vart så jäkla duktig och dammsugit. Ove står och stampar,dags att gå ut. Ja just det ja..jag har vart redig och skrubbat bilen idag,haha! Tänkte strunta i det,men sen såg jag den i solskenet och..NÄÄÄ lilla bilen, nu får du allt ta en dusch! Och så blev det =D
1 Sandra:

skriven

Hoppas allt väl med dig :) ha en fin helg

2 iiiden:

skriven

sv: tack så mycket!:D

ha de gott du me!

3 Malin:

skriven

Kul med en så pass populär restaurang, det tror jag inte finns i vår stad. Bra att maten var god oxå, ja i varje fall huvudrätten. Jag tar alltid för- och huvudrätt för trots att jag är ett godismonster så gillar det det mest när jag väl kommer ut på ett restaurangbesök!

Kram

4 susanne:

skriven

En del är bara för tråkiga att överraska.



Sv: Här är det jag som putsar på bilen oxå...Gliring ifrån grannen förra helgen:

-Du putsar då i vilket väder som helst....

Klart! Bilen blir ju ännu skitigare inuti på vintern, med all sten.

Ha en fin glidar helg;)

/ Kram Suss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: