En dag på jobbet

Godkväll! Ni kanske undrar vad jag jobbar med! Så jag tänkte visa några bilder för er...

Här har jag vart och städat idag..ETT HELT UNDERBART FINT LYXIGT BADRUM!;) Jag undarde när jag var där om den förra hyresgästen hade nått hår kvar på huvet..

Här har det skrubbats klart..


Detta är 2012 nya moderna rökrum. Här staplar man rökare på höjden och var och en har ett eget hyllplan att röka på. Ett skafferi!! SÅÅÅ MODÄRNT ATT RÖKA INNE! och helst där maten är..

Nog om det! Mätt som en övergödd gris är jag efter maten. Nu ska jag ta en kaffe från min lilla fina maskin=D
1 dalkullan:

skriven

Ja ett jobb är alltid ett jobb :P



Klart du kan vara med i utlottningen ändå om du läste hela inlägget hade du sett det ;)



Kram Kram

2 Jeanette:

skriven

Jag har också städat förut...både stadshuset, Bohusläns museum och på en förskola. Att städa på förskola var nog det värsta, sen toaletterna på museumet var vidrigt också haha I mitt nuvarande jobb så ingår städning också, så jag kommer aldrig ifrån det:)

3 Helena !:

skriven

Hej! Har också städat en gång i tiden. Lokalvårdare hete det då. Har precis för mig att det har ett annat namn idag.(kommer ej på vad)Jaja. Städade då på sjukhus, var tim, och semestervikarie. Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: