1 maria:

skriven

den var bra :) fick mig ett flin...



kram

2 Julia Krantz:

skriven

Det var mig en jävla kaka!

3 Lillan ek:

skriven

Hahahahahhah bästa på länge!!

4 Pinglish:

skriven

En helt jävla vanlig fresterska är vad du är :)

Här sitter man och knaprar landstingsbakelse bara för att latheten tagit överhand och förståndet glömde jag på sjukhuset. Alltså rejält befriande med sug i....

Vackert ute idag du, kanske kröka på ryggen och dra på kängorna, ja jo kängorna, vad hur länge tog det innan din hund accepterade som... här springer hunden och gömmer sig bara jag visar hundjackan.

5 Malin:

skriven

Nja, jag säger nog pass, även om den självklart lät jäääätegod ;-)

Kram

6 Cilla:

skriven

Sv Pinglan:

Hahaha visst är jag ;)

Han gillar inte att ta på dom,men när dom väl sitter på tassarna så bryr han sig inte.

7 Linn:

skriven

Helloo sweetie!

Just nu har jag 2 tävlingar igång på min blogg, kika gärna in & delta!!



Veckans blogg tävling (drar 3 vinnare med slumpgenerator så ALLA har LIKA stor chans! PLUS att dom som vinner står i min meny EN HEL vecka!) -> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment



Vinn valfritt smycke från Onyxsweden ->http://linnhahne.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment



Hoppas du får en fortsatt bra dag!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: