Från mitt fönster





Fredag vad härligt!! Känner inte för att jobba mer idag,jobbar på söndag istället. Nu sitter jag här och är frusen och trött. Tänkte städa lite hemma istället,kanske kan få lite ordning nångång. Det har snöat hela morgonen fram till nu..12 minus var det i morse och snön vräkte ner!

Ove har fått sina ögondroppar. Morgon och kväll ska han ha dom tills jag ser att ögonen börjar bli klara och fina. Sen hoppas jag att han ska se bättre =)

Ses sen..
1 jessica:

skriven

ja, jag trodde oxå att vi skulle slippa vintern i år, men nej, den verkar här för att stanna...;)

2 Annika:

skriven

Oj, vad mycket snö ni fått. Och hoppas att Ove blir bra nu. Coolt namn på honom. Ha en fin helg.

3 Carla - fotografi:

skriven

Mmmm, mysiga bilder du har!

4 adelina:

skriven

jätte mycket snö ju!! mysigt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: