Gamla favoriter & lite svammel






FOTO CILLA

Hallå alla snöggingar! Vilken Otroligt seg dag jag haft och inget har gått som det ska. Tvättmaskinen på jobbet strejkar,så i morn får jag ringa så det blir fixat. Funkar inte den funkar inget. Det är gött att det snart är helg=D

På bara några veckor så har det begåtts 3 rån. Två i bingohallen och en i en guldbutik. Det sista rånet som var igår fick dom med sig några tusenlappar och en i bingohallen blev knivskuren när denne försökte stoppa rånet. VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG!! varför skita ner sig för några tusenlappar och dessutom göra saken ännu värre som att skada en oskyldig. Inte några av rånarna har dom fått tag i från något av rånen. När blir nästa rån och vart? Kommer dom hitta banditerna? Ska det behövas vakter i alla butiker m.m? Jag undrar det ja om dom hittar idioterna.

Hemma här kör jag..allt som är ditt är mitt..allt som är mitt ska du ge fan i =D

Godkväll!
1 Lena:

skriven

sv: Ja men jag hinner ju inte sticka till mej själv ;)

2 Malin:

skriven

Fy, vad otäckt, då kan man inte ha mycket skrupler om man begår brott OCH skadar oskyldiga för några få tusenlappar...

Kram

3 Carina:

skriven

Jösses vad fina bilder!Kram!:)

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

är skall folk lära sig att DET ÄR INTE OKEJ ATT TA ANDRAS SAKER ELLER SKADA ANDRA!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: