Gamla favoriter









Härliga vinterbilder från förra vintern. Klart med i mina favoriter.

Godmorgon alla sockertoppar! Jag slöar nu på morgonen,kan vara gött ibland att ta det lite lugnt. Helgen närmar sig,bara det är härligt..härligt att få sova länge på morgonen. Menmen,nu ska jag ta ett varv med Ove och sen dra iväg på jobb..

Ses sen...
1 Lina:

skriven

Söta bilder!

2 Hanna:

skriven

Härliga bilder!

3 Ewa:

skriven

Fin header!

4 Sofie:

skriven

Åh vilka härliga bilder!

5 Malla <3:

skriven

Just nu har jag en Dagens Blogg tävling & jag tror din blogg skulle kunna passa perfekt i den! In & tävla här: http://www.foryouforever.devote.se/blogs/16513825/dagens-blogg.htm#WriteComment

6 Lena:

skriven

MIN häst !!!! :)(den svart/vita)

7 Rebecka:

skriven

så fina bilder!

8 Jessica:

skriven

as fina!

läs om min kamp mot anorexin.

9 Julia:

skriven

jätte fina bilder! ha en bra dag! kram

10 Anna:

skriven

så himla fina bilder :):) söta hästar också! :D



svar: ja den brukar ju göra de :) hoppas de går sakta nu för jag är inte redo att gå in i mars än!!! HAHA.

11 SELMA:

skriven

Gud vilka fina bilder! Alla var siktigt fina, men jag fullkomligt älskar den tredje bilden!! En tinker ? :)

12 Cilla:

skriven

Selma:

Tack så mycket! Ja,det är en tinker =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: